آ
-
آزمون تیمز
سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمیهای موجود [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 81-89]
-
آموزش
بررسی تأثیر به کارگیری شیوههای مختلف ارزشیابی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
-
آموزش
تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
-
آموزش ریاضی
ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 15-29]
-
آموزش ریاضی
واکاوی روشهای تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
-
آموزش ریاضی
واکاوی چالش های آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
-
آموزش هندسه
بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-55]
ا
-
ابزار کمک آموزشی
تاثیر روشهای فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 43-50]
-
احتمال
بدفهمیهای موجود در بین دانشآموزان ابتدایی درمبحث احتمال [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 109-116]
-
اختلال
استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-72]
-
اختلال یادگیری
تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
-
ارزشیابی
بررسی تأثیر به کارگیری شیوههای مختلف ارزشیابی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
-
ارزشیابی
تاثیر استفاده از شیوه های سنجش تکوینی درارتقا و توسعه یادگیری ریاضی دانش آموزان پایة هشتم شهربیرجند [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-90]
-
اضطراب ریاضی
تاثیر پیاده سازی فعالیت های ساختار یافته و نیمه ساختار یافته طرح مسئله ریاضی برعملکرد و کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-14]
-
اعداد ریاضی
یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
-
اقدام پژوهی
بهبود یادگیری قضیه فیثاغورس به کمک الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
-
اقدام پژوهی
بهبود درک و فهم مساحت کره بر اساس الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 89-99]
-
الگوی 5E
بهبود درک و فهم مساحت کره بر اساس الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 89-99]
-
الگوی تدریس 5E
بهبود یادگیری قضیه فیثاغورس به کمک الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
-
انگیزش تحصیلی
مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 91-104]
-
ایده
جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-62]
ب
-
بازپاسخ
بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 23-32]
-
بازی
استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-72]
-
بازی های رایانه ای
مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 91-104]
-
بازی و ریاضی
بررسی شیوه آموزش، سنجش و ارزشیابی مبحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی در پایه اول ابتدایی بر اساس روش بازی و ریاضی (بازی با تیله های شیشه ای) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]
-
بدفهمی
سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمیهای موجود [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 81-89]
-
بدفهمی
بدفهمیهای موجود در بین دانشآموزان ابتدایی درمبحث احتمال [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 109-116]
-
بدفهمی
بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]
-
بررسی تطبیقی
بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 23-32]
-
برنامه درسی
واکاوی روشهای تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
پ
-
پایه اول ابتدایی
بررسی شیوه آموزش، سنجش و ارزشیابی مبحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی در پایه اول ابتدایی بر اساس روش بازی و ریاضی (بازی با تیله های شیشه ای) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]
-
پایه اول ابتدایی
یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
-
پایه ششم
ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 15-29]
-
پایه ششم
بدفهمیهای موجود در بین دانشآموزان ابتدایی درمبحث احتمال [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 109-116]
-
پایه ششم ابتدایی
بررسی اثربخشی آموزش سازگار با مغز بر درک مسائل ریاضی دانش آموزان ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 91-97]
ت
-
تحلیل محتوا
تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
-
تصور مفهومی
بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]
-
تکلیف شب
مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 91-104]
ج
-
جمع و تفریق اعداد یک رقمی
بررسی شیوه آموزش، سنجش و ارزشیابی مبحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی در پایه اول ابتدایی بر اساس روش بازی و ریاضی (بازی با تیله های شیشه ای) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]
چ
-
چارچوب استین و اسمیت
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
-
چالش های آموزش ریاضی
واکاوی چالش های آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
ح
-
حافظه کاری
تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
-
حل مسائل ریاضی
ساختار عاملی پرسشنامه هیجانات کودکان در موقعیت های حل مسئله ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 67-80]
خ
-
خلاقیت
جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-62]
-
خلاقیت
استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-72]
-
خلاقیت
تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
د
-
دانشآموز
بررسی تأثیر به کارگیری شیوههای مختلف ارزشیابی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
-
دانش آموزان پایه هشتم
تاثیر استفاده از شیوه های سنجش تکوینی درارتقا و توسعه یادگیری ریاضی دانش آموزان پایة هشتم شهربیرجند [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-90]
-
درک مسائل ریاضی
بررسی اثربخشی آموزش سازگار با مغز بر درک مسائل ریاضی دانش آموزان ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 91-97]
-
درک و فهم
حل مشکل دانش آموزان در درک مفهوم کسر در پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 45-59]
-
دوره ابتدایی
سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمیهای موجود [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 81-89]
-
دوره ابتدایی
واکاوی چالش های آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
-
دوره ابتدایی
واکاوی روشهای تدریس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-30]
-
دوره اول ابتدایی
تاثیر روشهای فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 43-50]
ر
-
روش تدریس
بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-55]
-
روش تدریس بایبی
حل مشکل دانش آموزان در درک مفهوم کسر در پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 45-59]
-
روش تیله بازی
بررسی شیوه آموزش، سنجش و ارزشیابی مبحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی در پایه اول ابتدایی بر اساس روش بازی و ریاضی (بازی با تیله های شیشه ای) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]
-
روشهای تدریس
واکاوی روشهای تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
-
روشهای تدریس ریاضی
واکاوی روشهای تدریس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-30]
-
روشهای فعال تدریس
تاثیر روشهای فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 43-50]
-
ریاضی
بررسی تأثیر به کارگیری شیوههای مختلف ارزشیابی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
-
ریاضی
تاثیر روشهای فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 43-50]
-
ریاضی
بدفهمیهای موجود در بین دانشآموزان ابتدایی درمبحث احتمال [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 109-116]
-
ریاضی
واکاوی روشهای تدریس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-30]
-
ریاضی ابتدایی
استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-72]
-
ریاضی پایه دهم
بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]
ز
-
زیرساختار ها
حل مشکل دانش آموزان در درک مفهوم کسر در پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 45-59]
س
-
ساختار عاملی
ساختار عاملی پرسشنامه هیجانات کودکان در موقعیت های حل مسئله ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 67-80]
-
ساخت گرایی
بهبود یادگیری قضیه فیثاغورس به کمک الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
-
سبک های تصویری
یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
-
سطوح طبقه بندی سولو
ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 15-29]
-
سطوح نیاز شناختی
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
-
سواد ریاضی
بررسی مسائل زمینهمدار در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
ش
-
شمارش معکوس
یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
-
شنیداری و کلامی
یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
-
شیوه های سنجش تکوینی
تاثیر استفاده از شیوه های سنجش تکوینی درارتقا و توسعه یادگیری ریاضی دانش آموزان پایة هشتم شهربیرجند [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-90]
ض
-
ضرب
سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمیهای موجود [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 81-89]
ط
-
طرحمسئله
جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-62]
-
طرح مسئله ریاضی
تاثیر پیاده سازی فعالیت های ساختار یافته و نیمه ساختار یافته طرح مسئله ریاضی برعملکرد و کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-14]
ع
-
عملکرد توجه
تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
ق
-
قضیه فیثاغورس
بهبود یادگیری قضیه فیثاغورس به کمک الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
ک
-
کارکردهای اجرایی مغز
تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
-
کتاب درسی ریاضی
بررسی مسائل زمینهمدار در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
-
کتاب درسی ریاضی
ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 15-29]
-
کتاب ریاضی پایه ششم
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
-
کتاب ریاضی سوم
تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
-
کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی ایران
بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 23-32]
-
کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی ژاپن
بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 23-32]
-
کره
بهبود درک و فهم مساحت کره بر اساس الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 89-99]
-
کسر
واکاوی روشهای تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
-
کسر
بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 23-32]
-
کسر
حل مشکل دانش آموزان در درک مفهوم کسر در پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 45-59]
-
کلمات کلیدی: درس ریاضی
بررسی شیوه آموزش، سنجش و ارزشیابی مبحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی در پایه اول ابتدایی بر اساس روش بازی و ریاضی (بازی با تیله های شیشه ای) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]
گ
-
گیلفورد
تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
م
-
محاسبات
تاثیر روشهای فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 43-50]
-
مدل بهر و همکاران
حل مشکل دانش آموزان در درک مفهوم کسر در پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 45-59]
-
مسائل زمینهمدار
بررسی مسائل زمینهمدار در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
-
مساحت
بهبود درک و فهم مساحت کره بر اساس الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 89-99]
-
مطالعه پیزا
بررسی مسائل زمینهمدار در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
-
معلمان
واکاوی چالش های آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
-
معلمان ابتدائی
جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-62]
-
مفهوم کسر
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
-
مقطع ابتدایی
بررسی مسائل زمینهمدار در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
-
موقعیت طرح مساله ساختاریافته
تاثیر پیاده سازی فعالیت های ساختار یافته و نیمه ساختار یافته طرح مسئله ریاضی برعملکرد و کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-14]
-
موقعیت طرح مساله نیمه ساختاریافته
تاثیر پیاده سازی فعالیت های ساختار یافته و نیمه ساختار یافته طرح مسئله ریاضی برعملکرد و کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-14]
ن
-
نسبت و تناسب
واکاوی روشهای تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
-
نظریه تنوع
بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]
-
نگرش ریاضی
بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-55]
و
-
وسایل کمک آموزشی
بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-55]
ه
-
هیجانات کودکان
ساختار عاملی پرسشنامه هیجانات کودکان در موقعیت های حل مسئله ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 67-80]
ی
-
یادگیری
بررسی تأثیر به کارگیری شیوههای مختلف ارزشیابی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
-
یادگیری
استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-72]
-
یادگیری
یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
-
یادگیری ریاضی
تاثیر استفاده از شیوه های سنجش تکوینی درارتقا و توسعه یادگیری ریاضی دانش آموزان پایة هشتم شهربیرجند [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-90]
-
یادگیری ریاضی
مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 91-104]
-
یادگیری سازگار با مغز
بررسی اثربخشی آموزش سازگار با مغز بر درک مسائل ریاضی دانش آموزان ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 91-97]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد