نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون تیمز سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمی‌های موجود [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 81-89]
  • آموزش بررسی تأثیر به کارگیری شیوه‌های مختلف ارزشیابی‌ ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
  • آموزش تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
  • آموزش ریاضی ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 15-29]
  • آموزش ریاضی واکاوی روش‌های تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
  • آموزش ریاضی واکاوی چالش های آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
  • آموزش هندسه بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-55]

ا

  • ابزار کمک آموزشی تاثیر روش‌های فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 43-50]
  • احتمال بدفهمی‌های موجود در بین دانش‌آموزان ابتدایی درمبحث احتمال [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 109-116]
  • اختلال استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-72]
  • اختلال یادگیری تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
  • ارزش‌یابی بررسی تأثیر به کارگیری شیوه‌های مختلف ارزشیابی‌ ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
  • ارزشیابی تاثیر استفاده از شیوه های سنجش تکوینی درارتقا و توسعه یادگیری ریاضی دانش آموزان پایة هشتم شهربیرجند [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-90]
  • اضطراب ریاضی تاثیر پیاده سازی فعالیت های ساختار یافته و نیمه ساختار یافته طرح مسئله ریاضی برعملکرد و کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-14]
  • اعداد ریاضی یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
  • اقدام پژوهی بهبود یادگیری قضیه فیثاغورس به کمک الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
  • اقدام پژوهی بهبود درک و فهم مساحت کره بر اساس الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 89-99]
  • الگوی 5E بهبود درک و فهم مساحت کره بر اساس الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 89-99]
  • الگوی تدریس 5E بهبود یادگیری قضیه فیثاغورس به کمک الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
  • انگیزش تحصیلی مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 91-104]
  • ایده جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-62]

ب

  • بازپاسخ بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 23-32]
  • بازی استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-72]
  • بازی های رایانه ای مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 91-104]
  • بازی و ریاضی بررسی شیوه آموزش، سنجش و ارزشیابی مبحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی در پایه اول ابتدایی بر اساس روش بازی و ریاضی (بازی با تیله های شیشه ای) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]
  • بدفهمی سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمی‌های موجود [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 81-89]
  • بدفهمی بدفهمی‌های موجود در بین دانش‌آموزان ابتدایی درمبحث احتمال [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 109-116]
  • بدفهمی بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]
  • بررسی تطبیقی بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 23-32]
  • برنامه درسی واکاوی روش‌های تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]

پ

  • پایه اول ابتدایی بررسی شیوه آموزش، سنجش و ارزشیابی مبحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی در پایه اول ابتدایی بر اساس روش بازی و ریاضی (بازی با تیله های شیشه ای) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]
  • پایه اول ابتدایی یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
  • پایه ششم ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 15-29]
  • پایه ششم بدفهمی‌های موجود در بین دانش‌آموزان ابتدایی درمبحث احتمال [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 109-116]
  • پایه ششم ابتدایی بررسی اثربخشی آموزش سازگار با مغز بر درک مسائل ریاضی دانش آموزان ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 91-97]

ت

  • تحلیل‌ محتوا تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
  • تصور مفهومی بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]
  • تکلیف شب مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 91-104]

ج

  • جمع و تفریق اعداد یک رقمی بررسی شیوه آموزش، سنجش و ارزشیابی مبحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی در پایه اول ابتدایی بر اساس روش بازی و ریاضی (بازی با تیله های شیشه ای) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]

چ

  • چارچوب استین و اسمیت تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
  • چالش های آموزش ریاضی واکاوی چالش های آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]

ح

  • حافظه کاری تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
  • حل مسائل ریاضی ساختار عاملی پرسشنامه هیجانات کودکان در موقعیت های حل مسئله ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 67-80]

خ

  • خلاقیت جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-62]
  • خلاقیت استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-72]
  • خلاقیت تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]

د

  • دانش‌آموز بررسی تأثیر به کارگیری شیوه‌های مختلف ارزشیابی‌ ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
  • دانش آموزان پایه هشتم تاثیر استفاده از شیوه های سنجش تکوینی درارتقا و توسعه یادگیری ریاضی دانش آموزان پایة هشتم شهربیرجند [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-90]
  • درک مسائل ریاضی بررسی اثربخشی آموزش سازگار با مغز بر درک مسائل ریاضی دانش آموزان ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 91-97]
  • درک و فهم حل مشکل دانش آموزان در درک مفهوم کسر در پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 45-59]
  • دوره ابتدایی سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمی‌های موجود [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 81-89]
  • دوره ابتدایی واکاوی چالش های آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
  • دوره ابتدایی واکاوی روش‌های تدریس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-30]
  • دوره اول ابتدایی تاثیر روش‌های فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 43-50]

ر

  • روش تدریس بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-55]
  • روش تدریس بایبی حل مشکل دانش آموزان در درک مفهوم کسر در پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 45-59]
  • روش تیله بازی بررسی شیوه آموزش، سنجش و ارزشیابی مبحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی در پایه اول ابتدایی بر اساس روش بازی و ریاضی (بازی با تیله های شیشه ای) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]
  • روش‌های تدریس واکاوی روش‌های تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
  • روش‌های تدریس ریاضی واکاوی روش‌های تدریس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-30]
  • روش‌های فعال تدریس تاثیر روش‌های فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 43-50]
  • ریاضی بررسی تأثیر به کارگیری شیوه‌های مختلف ارزشیابی‌ ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
  • ریاضی تاثیر روش‌های فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 43-50]
  • ریاضی بدفهمی‌های موجود در بین دانش‌آموزان ابتدایی درمبحث احتمال [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 109-116]
  • ریاضی واکاوی روش‌های تدریس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-30]
  • ریاضی ابتدایی استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-72]
  • ریاضی پایه دهم بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]

ز

  • زیرساختار ها حل مشکل دانش آموزان در درک مفهوم کسر در پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 45-59]

س

  • ساختار عاملی ساختار عاملی پرسشنامه هیجانات کودکان در موقعیت های حل مسئله ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 67-80]
  • ساخت گرایی بهبود یادگیری قضیه فیثاغورس به کمک الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
  • سبک های تصویری یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
  • سطوح طبقه بندی سولو ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 15-29]
  • سطوح نیاز شناختی تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
  • سواد ریاضی بررسی مسائل زمینه‌مدار در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]

ش

  • شمارش معکوس یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
  • شنیداری و کلامی یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
  • شیوه های سنجش تکوینی تاثیر استفاده از شیوه های سنجش تکوینی درارتقا و توسعه یادگیری ریاضی دانش آموزان پایة هشتم شهربیرجند [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-90]

ض

  • ضرب سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمی‌های موجود [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 81-89]

ط

  • طرح‌مسئله جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-62]
  • طرح مسئله ریاضی تاثیر پیاده سازی فعالیت های ساختار یافته و نیمه ساختار یافته طرح مسئله ریاضی برعملکرد و کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-14]

ع

  • عملکرد توجه تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]

ق

  • قضیه فیثاغورس بهبود یادگیری قضیه فیثاغورس به کمک الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]

ک

  • کارکردهای اجرایی مغز تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
  • کتاب درسی ریاضی بررسی مسائل زمینه‌مدار در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
  • کتاب درسی ریاضی ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 15-29]
  • کتاب ریاضی پایه ششم تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
  • کتاب ریاضی سوم تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
  • کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی ایران بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 23-32]
  • کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی ژاپن بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 23-32]
  • کره بهبود درک و فهم مساحت کره بر اساس الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 89-99]
  • کسر واکاوی روش‌های تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
  • کسر بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 23-32]
  • کسر حل مشکل دانش آموزان در درک مفهوم کسر در پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 45-59]
  • کلمات کلیدی: درس ریاضی بررسی شیوه آموزش، سنجش و ارزشیابی مبحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی در پایه اول ابتدایی بر اساس روش بازی و ریاضی (بازی با تیله های شیشه ای) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]

گ

  • گیلفورد تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]

م

  • محاسبات تاثیر روش‌های فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 43-50]
  • مدل بهر و همکاران حل مشکل دانش آموزان در درک مفهوم کسر در پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 45-59]
  • مسائل زمینه‌مدار بررسی مسائل زمینه‌مدار در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
  • مساحت بهبود درک و فهم مساحت کره بر اساس الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 89-99]
  • مطالعه پیزا بررسی مسائل زمینه‌مدار در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
  • معلمان واکاوی چالش های آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
  • معلمان ابتدائی جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-62]
  • مفهوم کسر تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
  • مقطع ابتدایی بررسی مسائل زمینه‌مدار در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
  • موقعیت طرح مساله ساختاریافته تاثیر پیاده سازی فعالیت های ساختار یافته و نیمه ساختار یافته طرح مسئله ریاضی برعملکرد و کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-14]
  • موقعیت طرح مساله نیمه ساختاریافته تاثیر پیاده سازی فعالیت های ساختار یافته و نیمه ساختار یافته طرح مسئله ریاضی برعملکرد و کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-14]

ن

  • نسبت و تناسب واکاوی روش‌های تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
  • نظریه تنوع بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]
  • نگرش ریاضی بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-55]

و

  • وسایل کمک آموزشی بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-55]

ه

  • هیجانات کودکان ساختار عاملی پرسشنامه هیجانات کودکان در موقعیت های حل مسئله ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 67-80]

ی

  • یادگیری بررسی تأثیر به کارگیری شیوه‌های مختلف ارزشیابی‌ ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
  • یادگیری استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-72]
  • یادگیری یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
  • یادگیری ریاضی تاثیر استفاده از شیوه های سنجش تکوینی درارتقا و توسعه یادگیری ریاضی دانش آموزان پایة هشتم شهربیرجند [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-90]
  • یادگیری ریاضی مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 91-104]
  • یادگیری سازگار با مغز بررسی اثربخشی آموزش سازگار با مغز بر درک مسائل ریاضی دانش آموزان ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 91-97]